Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen 

Wat zijn de verzendkosten? Je betaalt €4,95 verzendkosten voor bestellingen tot €75,-. Verzenden is gratis voor bestellingen van €75,- of meer. Je bestelling wordt verzonden met DHL en je kunt kiezen voor verzending naar een DHL-afhaalpunt of voor verzending rechtstreeks naar je huisadres.  

Wat kost het om een meubelstuk te laten bezorgen? Heb je een meubelstuk bij me gekocht maar ben je niet in de gelegenheid hem zelf op te halen in Froombosch (Gr)? Ik kom het graag persoonlijk bezorgen! La Bohjème Vintage bezorgd in heel Nederland. Voor het laten bezorgen van meubels hangt het bezorgtarief af van je postcode. 

Vanaf Froombosch

0-20 km > €25,-

21-50 km > €40,-

51-100 km > €60,-

101-159 km > €75,-

160 km of meer > Prijs in overleg. Stuur me een berichtje via de chat of neem contact met me op via de contactpagina 

Ik kan bij het uitchecken kiezen voor de optie 'Opsparen'. Wat houdt dit in? Doe je vaker een aankoop bij La Bohjème Vintage en vind je het zonde om steeds verzendkosten te betalen? Als je kiest voor opsparen kun je jouw bestelling tot 6 weken bij mij op de plank laten liggen. Aan het einde van de termijn verzamel ik jouw bestellingen en verzend ik ze in één pakket naar het door jou opgegeven adres. Tot die tijd reken je de aankopen af zonder zendkosten te betalen - die betaal je pas als ik ga verzenden. Kies in het bestelproces voor 'opsparen' en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.  

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? Je bestelling wordt binnen 2 werkdagen verzonden. Vul je emailadres in bij het bestellen, dan krijg je een seintje wanneer je pakket onderweg is. Is er haast bij, bijvoorbeeld voor een last minute cadeautje? Stuur me gerust een berichtje, dan kijk ik of ik er vaart achter kan zetten! 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Dat hangt af van welke bezorgdienst je hebt gekozen. In het bestelproces kun je kiezen uit twee verschillende opties:  

  • Huisadres: In dit geval wordt je bestelling naar het opgegeven huisadres verzonden met DHL. In de meeste gevallen wordt het pakket de volgende werkdag geleverd. Vul je emailadres in bij het bestellen, dan krijg je automatisch een Track & Trace nummer toegezonden wanneer je bestelling onderweg is.   
  • DHL-afhaalpunt: In dit geval wordt je bestelling naar het dichtstbijzijnde DHL—afhaalpunt verzonden. In de meeste gevallen wordt het pakket de volgende werkdag geleverd. Vul je emailadres in bij het bestellen, dan krijg je een mailtje wanneer je bestelling klaar ligt.  

 

Ik wil mijn bestelling graag ophalen. Wanneer kan dat? Kies in het bestelproces voor  'afhalen'. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op voor het maken van een ophaalafspraak. Dit kan vaak al op korte termijn.      

Ik heb een verkeerd afleveradres ingevuld. Wat nu? Indien je een verkeerd of incompleet afleveradres hebt doorgegeven stuur me dan zo snel mogelijk een berichtje met de juiste adresgegevens, zodat ik het adres bij je bestelling kan corrigeren. Ga hiervoor naar de contactpagina  

Waar kan ik een klacht indienen? Als je ergens ontevreden over bent kom ik graag met je tot een oplossing. Lees meer over het indienen van een klacht op deze pagina

Ik heb een andere vraag. Staat je vraag er niet bij? Stuur me dan gerust een bericht via de contactpagina.